Denizkizi17 Devran merhabalar 🙋🏻♀️ 29+6 yız dün kontrolümüz vardı 1750 çıktık boyu sormayı unuttum ama uzun boylu kızım 😌 Ben acaba iri mi olucak diye korkuyorum açıkcası
Devran Dilacan001 :) ben suni sancı istemiyorum kendi sancım olmazsa sezeryan isterim korkuyorum suniden 😂
Cileklipasta Roseyaman genelde 2 veya 3 haftada bir duydum 32den sonra haftada bir çağırdı demek sizi ☺️
Roseyaman Bende dün gittim dra.tam 30 haftalık olduk.1630 gr dı meleğim.ve dönmüştü erken doğum riskim yok çok şükür bebiş dönmüş ama inş normal doğum olur.🙏
Roseyaman Cileklipasta evet ben ilk haftalarda çok sık gidiyordum 2 haftada bir sonra 3 derken 1 ay oldu şimdi tekrar sık çağırdı drum.daha önce düşük ve kürtajlar oldu.kanımdada pıhtılaşma var o yüzden
tugbamehmetbaki Devran benim babamın adını kız kardeşim koydu aslında kaynımın oğlu oldu onlarda kayınpederim adını koymadi biz böyle karar verdik
Roseyaman Devran benim baş çevresini ölçüyordu alt kısma doğru olunca ben sordum dönmüşmü diye evet dedi drum