seyma0661 bu doğum günü belirleme ne zaman oluyor ben çok sabırsızım bir an önce konuşalım istiyorum kafam rahat olsun diye daha 32+4 ama benim 😅 çatı kontrolüne göre normali düşünecektim kendimi hazırlarım diye belli olsun istiyorum çünkü kasiyorum kendimi biraz kemiklerim uygun mu merak ediyorum 😅 normalde çatı kontrolü yapmiyormuş aslind ama ben deyince yapacak heralde kontrolü de ta 37de yapacakmış napacuk bilmem