seyma0661 Mercan0652 benimki sezeryan olacağı için her ihtimale karşı yine 38.haftada gün verelim belki döner demişti ama normal olacaksa sonuna kadar bekliyorlar 😂 çatı kontrolü de doğumu hızlandırabildiği için 37.haftadan sonra yaparlar riske atmazlar
Mercan0652 seyma0661 ama ben sezaryen istesem de mi bekleyecek özel hastane sonuçta isteğe de bağlı oluyor ya
humeyraa_ Salı günü 37 haftalık oluyor ve bana da çatı muayenesi yapacağım dedi, son muayenede bebek dönmüş artık hurma ve ananas yemeye başlayabilirsin diye kendisi söyledi doktor, geliyor gelmekte olan🥹🥹