Bu çok göreceli birşey ya, tamamen beklentiyle alakalı. Bide şimdi siz ilkini özelde yapmış biri olarak ikincide devlete gittiğinizde o da mı yok, bu da mı yok olabilirsiniz bence 😄 çünkü ben burda okuyorum aa böyle mi oluyormuş falan oluyorum bazı şeyler özelde bizim için okadar normalleşmiş ki. Mesela geçen forumda okudum yine, sezeryan için gün istemiş bir gebe arkadaşımız birşey olduğunda geliyorsun kim nöbetçiyse o alıyor demişler. Sezeryan yani bu birşey olmasını mı beklemek gerekiyor. Çok şaşırdım bunu okuyunca. Bunun gibi değişik değişik şeyler okuyorum bende ve diyorum ki devlette doğurmak istemezmişim yani. Zaten istediğin doktorun girmemesi ayrı bişey. O yüzden sizin beklentiniz önemli burda. Biraz rahat ve beklentisiz olmak lazım bence