NNewbabyy Ben Özel takipli biri olarak , Acil durum oldugu için devlete gitmek zorunda kaldım , doğum paketim bile vardi özelde . Ama yüksek tansiyondan dolayı Devlete gitmiştik , Acil sezaryene aldılar , O kadar pişmanım ki İmza atıp cikmadigim için , Yani Devlette doğum kadar berbat bişey yok Bir daha çocuk yapsam Asla Devlete kontrole bile gitmem tövbe 😑