NNewbabyy sancı olan kasılmaları hissedemedim ama diğer tüm işlemleri, dikiş kesi atilmasi, makata baskı hepsini hissettim ve istemedim. Beni biraz bırakın dedim ama bebek için durmadılar ki iyi ki de durmadılar. Ben hep diyorum zaten, devlet Hastanesi’nde beni doverlerdi diye 🤦🏻♀️ sesim kısılmıştı bagirmaktan 🥺 yine aynı doktora gidiyorum ve her şey Yolunda gittiginde normal doğum düşünüyoruz 🥰 epidural katateri taktiririm ama ilaçi olabildiğince geç alacağım… Benim doğumumu o yavaslatti