NNewbabyy kesinlikle şehrinizdeki hastane ve doktorla alakalı bi durum bu ve birazda şans meselesi. Her hastane her doktor bir değil ve her hastanenin kapasiteside bir değil. Ben devlet takipliydim ve devlette sezaryen doğum yaptım hamileliğimde gayet güzel ilgi gördüm eşimde muayenelere girdi doğumdan sonra odama da rahatlıkla girip çıktı istediği zaman, takipli olduğum doktor doğumuma girdi zaten tüm ameliyathane ekibi çok güzel ilgilendi odada hemşirelerde gayet iyiydi. Yani ben bi sıkıntı yaşamadım çok şükür şansıma her şeyim çok güzel ilerledi. Sezaryen dikişim bile çok muntazam dikildi incecik bi çizgi var iz giderici krem kullanıyorum o da izi geçirmeye başladı yavaştan