Yarenkavakkaya 27. Haftadayım hem özele hem devlete gidiyordum bu zamana kadar. Devlette eşimi muayeneye almamaları, muayenelerin çok kısa sürmesi, adam akıllı soru bile sormama gibi nedenlerle asıl önemli olan yer özeldi benim için ama belki doğum devlette olur diyordum. En son da hiçbir sorun olmadığı halde devlette bebeğin suyu az vs dediler sonra hemen özeldeki doktoruma gittim hiçbir sorun olmadığını söyledi ondan sonra sadece özelde devam etmeye karar verdim. Doğum içinde olduğum yerdeki devlet hastanesinde odalar tek kişilik değil, eşim refakatçi olarak kalamıyor, sancı odalarında yanında kimse olamıyor e bi de devlette kimin doğuma gireceği belli olmuyor falan bunlar da vazgeçmemi sağladı devletten. Ablam yakın zamanda iki doğum yaptı ilkini devlette yaptı iki gün boyunca tek başına sancı çekti yanına kimseyi almadılar, gelen geçen bakıyor kontrol ediyor, hepsinin suratı asık bir şey söylesem tersleniyordum falan dedi ama ikinciyi özelde yaptı keşke ilki de özelde olsaymış dedi. Ben imkan varsa özel olması taraftarıyım ama yine de belki olduğunuz yerdeki hastane iyidir imkanları güzeldir orada doğum yapanlar memnundur falan o zaman duruma göre değerlendirilebilir