Kesinlikle degişen bir durum. Ozelde sezeryanim.oldu burnumdan geldi cok tecrubesiz bir hekime denk geldim sezeryan esnasinda yapmak istediği işlem yuzunden rahmimde ciddi yapişmalar oldu. Ve daha sonrasinda ameliyat oldum hem canimla bedel ödedim hemde paramla birsuru ameliyata para verdim. Hemsirelerinde ilgisini gercekten hic sevmedim suratsiz üstten konuşmalar ebesi hic iyi degildi zorla çalıştırılıyordu sanki. Hijyen 0 di
Simdi hem.ozel hem devlete gidiyorum benim durumum riskli oldugundan sehir hastanesinde tam donanimli kan merkezinin bulundugu yenidogan yogun bakimin yeterli oldugu yerde olacak. 36. Haftama girdim gecen haftama kadar klinikteki ozel perintalojimede gittim burdaki perintaloji doktorumda cok guzel ilgileniyor. Ne sorarsak soralim cevabını alıyoruz. Bizimle şakalaşiyor ve eşimi iceri aliyor renkli ultrasondan dahi gösteriyor. Benim istedigim.testlerin hepsini tek tek dinleyip istiyor. Kendisi sezeryanim için gün verdi anestezi icin tahlillerimi aldi 9 gun sonra sezaryanimi yapacak kendisi planli bir sekilde. Odalarda tek kişilik ve hijyenik eşimide yanima aldilar oncesinde erkek refakatçi alinmiyor denildi ben yatiş yapmiştim sancidan dolayi rica etti eşim kimsemiz yok dedi ve eşimi aldilar yanimda.kaldi simdide oyle olacak yani ben cok memnunum
Hemsirelerin ilgisi ebelerin ilgiside 10 numaraydi sanki ozelde gibiydim 2.5 saat kizima baktilar yedirdiler icirdiler oyunlar oynadilar abur cuburuna kadar verdiler🙂 Allah iyilerle karsilastirsin herkesi