Yarenkavakkaya bu kişiye, beklentiye ve hastaneye göre değişir bence. İlk gebeliğimde devletin kapısına bile uğramadan direkt özele gittim ve her şeyi özelde tamamladım
- De ilk kontrolleri devlette yaptırdım. Sonra özele geçtim tekrar. Ancak ilk hamilelik biraz sıkıntılıydı ondan korktuğum için 2. De direkt perinologtan doğum paketi aldım. Ama ilkinde giç sıkıntı yaşamasaydım doğumum normal olsaydı ve bebeğim kuvöze girmeseydi 2. De en azından doğuma kadar devlete gidip doğumu özelde yapmayı tercih edebilirdim.
Benim yaşadığım ilçedeki doğum bölümü çok iyi doktorların hepsi çok tatlış ve sevecen ama doğumdan sonra özel oda olmaması, eşin kontrol ve doğum sonrası refakat edememesi ve yeni doğan yoğun bakım olmaması benim için önemli eksiler. Ona göre değerlendirin siz d e