Nurellaaaaaaa1212 Cimcime30 en alttakinde cok incecik gördüm de ama daha var gülüm biliyosun yarın tekrarlarsın
gunaymom Cimcime30 kızz 6 gün kala benimde negatifti yok dedim 2 gün kala bile silikti yani bekle erken daha
Sevgiiss Cimcime30 bugün 8 gün geçti sanırım senin çatlamadan bekle bakalım bence test yaptım dur göstereyim sınırları zorluyoruz 🤣🤣
Sevgiiss Cimcime30 kuzum testini attın mı çizgi koyulaşmış mı durdukça benimki koyulaşmış kuruma olmuş
Nurellaaaaaaa1212 Sevgiiss sende de cokkk ince bak cok ince silik var gibi. Ben bu markada asla incecik silik bile görmedim @Cimcime30
MorKelebek54 Cimcime30 7 gun kala test yapan sen miydin canim? Dun oyle biseyler hatirliyorum. İsim hafizam oek yok kusura bakma
MorKelebek54 Cimcime30 anladim canim. Regline daha cok vsr canim hemen unitsizlige kalilma. Suan tek cizgi cikmasi cok nkrmal daha yeni kana karisiyodur gebelik. Reglini bekle mutlaka
Cimcime30 Nurellaaaaaaa1212 çok ınceceık var ama net lazım bıze beklemedeyım eğer ben hamıle degılsem Nıye pembe akıntım oldu bmm ya
pandamini Cimcime30 aşkomm sanki silik çizgi var ya çıplak gözle daha net görülüyodur. Arkadaşım yumurtlamadan sonra 12. Günde negatifti 15 te pozitif gördü zaten erken yaptın sen
Nurellaaaaaaa1212 Sevgiiss sus kız daha var reglne belli olmaz kakslddll geçen ay bende silikler görüp regl oldum