Cimcime30 canım benimde bata altı vardı tesadüfen kan verdim biliyorsun eve geçerken bir test alaym dedim kan sonucu ertesi gün çıkacaktı test yaptım negatif tamam bu ayda yok dedim akşam bir baktım kan sonucu pozitif yani umut vermek istemiyorum ama benceyip strest yapacaksan kan ver yada adet gününün geçmesini bekle 🌸