Cimcime30 gecen yıl temmuzda bat 14 üydü 8 inde productor yaptım cıkmadı,11 inde yaptım cıktı,bir hafta spnra kan verebılmıstım yurtdısındaydım 800 hcg ile ogredım 8 haftalık kaybettim.Nadiren oluyor,gecen ay kımyasal da 5 hcg de bile gösterdi,değişik dönem dönem farklılıklar gösteriyor,denemeye devam ..