Premsescik 3-4 günden bişey olmaz kafanıza takmayın 2 hafta geriliğe kadar normal 2 den sonrası için riskli diyorlar. Doktorun bunu söyleyipte sizi strese sokması da bi acayip yani benim bebeğimde 32 haftadan beri 1 hafta geriden geliyormuş karın çevresi şuan 36 haftalıyz geçen hafta gitmiştim doktor baş ve karın çevresi 1 hafta geri dedi ama kordondan giden damarlar iyi dedi beslenmesi vs. Tansiyonum biraz yüksek belki ondandır dedi 1 haftadır ölçüyorum tansiyonumu ve ilaca başladım bakalım yarın ne dicek doktor