Premsescik Azmı sizcede bugün detaylı vardı doktor gelisim geriliği var 3.4 gün dedi kilo olarak alt sınırda dedi protein ağırlıklı beslen dedi 2 hamilelik gecirdim hiçbirinde gelişim geriliği falan yoktu bi sıkıntı olurmu kafamam taktım bebeğin herşeyi iyi ama beslenme damarları vs neler kilo aldırır ne yersem bebeğe yarar
annesim220508 Premsescik ben kendi düşüncem çok doğru sonuçlar verdiğini düşünmüyorum ultrasonun kilo hakkında buyüzjden üzmeyin kendinizi muz yumurta bildiğim bunlar
Serrasmsk Premsescik ben bol meyve yedim ve her sabah yumurta hasladim beyaz ekmeği de az ye bu süreçte birde ceviz fındık çir bunları ye bebek toplanıyor hemen
Mervecimmm Premsescik 3-4 gün geriliği genelde problem etmezler aslında ama evham yapma. Kaşar peyniri, muz, süt, ceviz gibi şeyler bebeğe kilo aldırıyor diye biliyorum
Ayshababy Premsescik ben 24 haftada 575 gramdı herhalde 25 de 650/680 civarı olur ama doktor gerilik yok haftasıyla uyumlu kiloyuda normal gördü ama ben yinede kafaya çok takıyorum bizim haftada olanlar 700-800 1 kilo civarı
Premsescik Serrasmsk meyve cok yiyemiyorum insülin direnci vardı gebelikden önce doktor cok düşme meyve dedi zaten ama kaşar ceviz onları yerm daha cok
anneliktadi @Premsescik aynı şeyi bana da söyledi doktor ya bir hafta geri dedi 661 gr çıktı çok üzüldüm. Ama ben çok hastalık geçirdim üst üste grip ve kulak boğz enfeksiyonu yeterli beslenemedim dedim şimdi dikkat ediyorum ama inşallah bebişlerimiz haftasını yakalar 🥹
Premsescik anneliktadi ya bide ben düzenli yemek yemiyorum kahvaltı yapmıyorum kendimi aç bırakıyorum bundan sonra dikkat edicem
Prensess33 Ayshababy benim 24.haftada 780 gr.di şuan 27+4 olduk 29.haftamda kontrolüm var merak ediyorum.
Eceko Ayshababy Ben 24hadtadayım şuan detaylıda 480 gr her şey yolunda gelişimi haftasıyla uyumlu dedi Devlette normal kontrolde aynı haftada 750 gr dedi bende anlamadım
Serrasmsk Premsescik gebelik için vitamin verdi mi onlar da topluyor. Geçmiş olsun son haftalarda çok kilo alıyorlarmış zaten merak etme
Tugcerkisi Premsescik canım toparlarsın daha zaman çok üzülme ama yemene dikkat et her gün düzenli beslenmeye özen göster
taurusbaby Premsescik hamilesiniz ve düzenli yemek yemeyip çocuğunuzun nasıl büyümesini bekliyorsunuz?
Ayshababy Premsescik normalde bende hep yumurta muz kaşar peynir yoğurt süt avokado ceviz falan çok tüketirim ama bebek minyon olucaksa bi türlü olmuyor demeki
gezentianne Premsescik ayy doktordan doktora ne kdar fark ediyor yaaa.Benim ilk gebeliğimde de o haftalar 3-5 gün geri cıkıyoedu 33-34 te ileri bile oldu..Son haftalar da 1 hafta geri cıktı öyle doğdu.. İkinciye gebeyim 24+0′da gittim ekranda artık anladıgım için hocam karın çevresi 4 gün geri galiba dedimm o kadarcık olur aldırma her bebek 4 kg doğmaz hem değişebilir o dedi.Lafını bile etmedi adam aksine beni motive etti..
Girlmama Premsescik detaylı ultrason cihazları da yanılma payı çok düşüktür yani bebeğin doktorun söylediği gramda muhtemelen bizim gerilik en başından beri vardı kan akışında kalp atışında problem yoksa ve plasenta besleyebiliyorsa bebeği sıkıntı olmaz kefir süt yoğurt kabak çekirdeği yumurta havuç suyu ve et tüket
Serrasmsk Premsescik multivitamin kullanıyorum 12. Haftadan beri size neden vermemiş ki pregnom max kullandım sonra o kokmaya başladı bana elenetal 2 ye geçtim hep de önden gitti destek alin
Serrasmsk Premsescik bunlar senin için zaten kan ilacı bebeğe depo desteği ama d vitamini sen hasta olma diye dedi doktor
Serrasmsk Ayshababy bilmiyorum benim çevrem de hep kullandı artık onu içmeyince psikolojik olarak bebek beslenmemis gibi hissediyorum ne kadar doğru bilmiyorum