1mihrimah ooo bn neler cekmedim ki perişan haldeydim çamaşır kıyafet değiştirmekten gına gelmişti artık.Doktoruma göründüm kaşıntı,yanma,iğrenç koku,aşırı akıntı var dedim.3 lu ftilden birde kreminden verdi ilk gün ftili kullandım sabahı kasinmaktan mahf olmuştum üstüne bayağı yeşil akıntım gelmişti bu ne dedim çok korktum biraz geçti bebek gibi rahatladım megersem o fitil idrar yolumu temizleyip pisliği atmış son bir aydır hiçbir şikayetim yok çok şükür.Haa birde bnmle beraber eşimde kremi kullandı varsa bir enfeksiyon yada mantar ordan da temizlensin diye 3 gün krem sürüldü.