1mihrimah 36. Haftamdayım her ay bu konudan çekiyorum mantar, enfeksiyon akıntı, kaşındı artık gerçekten çok yoruldum.. her ay fitil kremler.. birde doktorum vajinamı temizlıyor bir kaç aletle içerideki akıntıyı temizliyor çok rahatlıyorum ama sonra yine aynı. Pamuklu giyerim, dışarıda lavoba kullanmam sürekli yıkarım, anlamıyorum neden oluyor ama gebelikte çok normal dedi doktorum doğumda da enfeksiyon olmasını istemiyoruz dedi yine fitil ve krem başladık..