Mammamia25 beslenme konusunda ne kadar dikkat ederseniz o kadar hızlı düzeliyor açıkçası ben ilk başta üç ay kadar paketli, şekerli gıdaları falan neredeyse hiç tüketmedim sağlıklı alternatiflerini bulmaya çalıştım ama tabii kaçamaklar oluyordu. En çok dikkat ettiğim şey probiyotik oldu. Probiyotikli yoğurtlar, sade kefir kesinlikle her gün tüketiyordum aynı zamanda sarımsak soğan gibi şeyleri yemekte çok etkili dedikleri için yine ona da dikkat etmeye çalıştım. Bağırsak florası düzene girince mantar konusunda uzun bi süre rahattım ama ne zaman şekerli şeyleri tüketmeyi falan abartsam normalden biraz fazla yesem hemen belirtiler başlıyordu. Hamileliğin başında hormonlardan dolayı tekrar hafif bi mantar sorunu yaşadım ama bunun normal olduğunu söyledi o zaman doktor. Bi de bir ay falan önce yaşadım o arada canım çok tatlı istiyordu bi süre yediklerime pek dikkat etmemiştim hemen belirtileri ortaya çıktı. Bi süre sonra kendi vücudunuzu, nelerin arttırdığını anlayabiliyorsunuz zaten tedavisi daha kolay oluyor önemli olan başta çok daha dikkatli olmak