Benim 1-2 gün düzeliyor sonra yine başlıyor. Son 2 aydır neredeyse her gün daha rahat olduğu için tayt giymeye başladım, nadiren pantolon giyiyorum. Acaba ondan mı oluyor diye düşünüyorum çünkü iç çamaşırım her ne kadar pamuklu olsa da tayt polyester olduğu için hava almıyor. Siz de dar şeyler giyiyor musunuz acaba?