etkafa Nurellaaaaaaa1212 aşkım ben takip etmiyorum yumurtlama falan Allah ne verdiyse yapıyorum 🤭🤭ya tutarsa misali ilk atım zaten bu ay eğer olmazsa takip ederim o tarz şeyleri
Nurellaaaaaaa1212 Bglmmrn sen değerlendirmeye devam et canım uygulama yanılttı beni test yapınca anladım
Bglmmrn Nurellaaaaaaa1212 bakalım canım nasip zaten 4 ay denedim olmadı sonra 2 ay Yasmin kullandım bıraktım bırakınca hemen hamile kalabiliyomussun
Nurellaaaaaaa1212 Tutar13 evet sol tarafta benimde baskı ağrı oldu belime vurdu baya. Bugün yok suan ağrı uygulama yanlıs ya benimde erken gelicek reglm bence
Tutar13 Nurellaaaaaaa1212 aynen uygulama hatalı en iyisi obulasyon testi benim uygulama 9 u gösteriyor erken yunurtlama oldu 6sı olcam buyuk ihtimal
etkafa Nurellaaaaaaa1212 hiç ümidim yok ama bakalım kuzum inşallh tutar adamın üstüne çöküyorum her gün tutsun Diye 😜😜🫣🫣
etkafa Nurellaaaaaaa1212 kız benimki de öyle sana bir haller oldu diyor 😂😂😂dedim 28 şubata kadar idare et oruçta rahatsın 😂😂
Tutar13 Nurellaaaaaaa1212 hadi gözün aydın pik bazen uzun sürünce 2 yumurta olgunlasıyormus birde bakmıssın ikizlere gebesin canımm