Tutar13 Nurellaaaaaaa1212 hadi gözün aydın pik bazen uzun sürünce 2 yumurta olgunlasıyormus birde bakmıssın ikizlere gebesin canımm
Nurellaaaaaaa1212 Tutar13 kız deme öyle bi de bayağı ağrılı yumurtlamadım. Cok da yogun değerlendirdim ikiz mikiz olmasın kdkdldld
Bglmmrn Nurellaaaaaaa1212 bakalım canım nasip zaten 4 ay denedim olmadı sonra 2 ay Yasmin kullandım bıraktım bırakınca hemen hamile kalabiliyomussun
Bglmmrn Nurellaaaaaaa1212 farklı bı uylgulamada görmüştüm bende canım orda okumuştum cogu kişi bu şekilde kalmıştı
Nurellaaaaaaa1212 Bglmmrn garip kız benim zaten düzenli olarak denememin ilk ayı. Gecen ay takip falan etmemiştim yumurtlamayı cok da sık ilişki olmamıstı bakalım bu ay nolucak
Bglmmrn Nurellaaaaaaa1212 ben 4 ay denedim düzenli yumurtlama günleri dışında da denemdim olmadı 2 ay tekrar korundum bu ay tekrar korunmayı bıraktım bakalım artık ne zaman tuttacak oğlum 3uncu ayında tutmuştu 😀
Nurellaaaaaaa1212 Bglmmrn benimde kızım düğün gecesi tuttu kdkdkfkfl şuan 3 yaşa 4 ay var büyüdükce yapasım gelmez kardes diyorum calısmak istiyorum ikisinide büyütüp