Ben iki kez bu şekilde gebe kaldım birini 19 haftalıkken farklı sebeplerle kaybettik ikincide de şu an 15 haftalık hamileyim . İlk kullandığımda kullandıgım ay gebe kaldım ikincide de o ay olmadı doktorum bazen bu kullandığım bir sonraki yumurtlamana etki edebilir dedi bir sonraki ay kullanmadım ama öncekinin etkisiyle galiba o ay gebe kaldım . Tabi herkeste farklıdır kimi çatlatma iğnesi vs oluyor ya da doktora kontrole gidiyor büyümüş mü vs diye ama benim öyle bir sürecim olmadı sadece kullan dedi doktorum