Arkadaşlar merhaba ben Aralık ayında boş gebelikten kürtaj oldum arası çok uzun olsun istemiyorum bu ay ilaç tedavisi ile devam etmek istiyorum femera diye ilaç yazdı bugün den itibaren sabah akşam kullanacağım önceden klomen letu kullandım yumurta çatlatma oluyor du nasip olmamıştır bu ilaç ilk defa duydum kullanacağım kullanıp olumlu sonuç alan var mı inşallah olurda olmazsa tekrar aynı devam ediliyor mu yardımcı olacak arkadaşlar lütfen