Bebek isteyen çoğunluğun yaşadığı çok normal bir süreç aslında. Hissettiklerini anliyorum. Ama her şeyin gerçekten bir zamanı var ve olduğunda olması gereken bu zamanmış deyip şükrediyorsun. Allah gönlüne göre ama en hayırlı ve güzel zamanda versin inşallah 🤲🏻🌸