happymomolucaz42 aslına bakarsanız biz de planlayarak ilerlemiştik. Biraz erken karar verdik diye endişe ediyorduk çünkü etrafımızdaki herkes hamile kalmak istediğinde kalıyordu, sonra baktık ki iş öyle olmuyormuş. Belki rabbim zamanını biliyor, belki de hiç olmayacak. 31 yaş bir çocuk için geç sayılmaz, böyle düşünüp kendinizi de harap etmeyin, endişe duymayın. Burada gezinirken pozitif testlere bakıp mutlu oluyorum. Benim de bir gün olur mu olmaz mı diye ben de endişe duyuyorum. Umarım hayırlı bir zamanda yavrunuzu kıcağınıza alırsınız 🙏🏻 bazen tam vazgeçtiğiniz anda sizi bulur ve gelir 🥰