HatunA kuzum ben de düzenli adet oluyordum kilom da yok sağlıklı da beslendiğimi düşünüyordum. Ama adetin 3. Günü hormon tahlili yaptırdım hem tsh hem prolaktin yüksek çıktı. İlaç tedavisine başladık. Neyse onları hallettim benim bu ay gebelik denemesinde 3. Ayım, doktor kontrolünde yumurta takibine başladık. Tek yumurtam zor büyüdü, sonrasında sağlıklı çatladı mı diye kontrol ettik kan tahliliyle o da düşük sonuç geldi. Şimdi adet olacak mıyım yoksa çatladı da gebelik oldu mu diye beklemedeyim. Yani herşey ne kadar düzenli gözükse de birşey çıkıyor. Kendi durumunu hallettin diyelim bir de eş faktörü var sağlıklı spermler vs var mı diye. O yüzden ne kadar erken kontrol ettirsen tüm değerleri o kadar faydalı senin için