babyylve_ canım bende pcos görünümlüydüm..adetim de hep düzensizdir bi bakmışsın hemen adet olmuşum bi bakmışın aylar geçmiş olamamışım..bu yaşıma kadar böyle geçti yani..gebeliğe değinirsem eğer yumurtlama günümü bilemediğim için şans üzerine diyim gebe kaldım hep..bu durum gebeliğe engel değil çok kafama takıyordum hamile kalamazsam diye ama bu üçüncü gebeliğim..ilkinde küçük takviyelerle hamile kaldım erken doğdu yaşamadı..sonrasında iki yıl istedik olmadı türlü türlü ilaçlar kullandım olmadı son çare tüp bebek dediler maddi durumdan dolayı tedavi göremedim ve kabullendim durumu..sonra hiç ummadığım anda ilaç dahi kullanmadan hamile olduğumu öğrendim..bir kızım oldu bir buçuk yaşında..şimdi yine hiç ilaç dahi kullanmadan yine hamileyim ..nasipse oğlum olucak inşallah..demek istediğim hiç bir şekilde stres yapma çünkü bu gebeliğe gerçekten büyük anlamda engel ..bizzat yaşadım ve gördüm…umarım benimle aynı şeyleri yaşamış ve evlat ateşiyle yanıp tutuşmuş olan herkese rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip eder..🫶🦋🌼