_umudumvar_01_ babyylve_ evet öyle ben ilk gebeliğimi kendiliğinden kaldım ama 3aylıkken düşük yaptım ondan sonra olmadı zaten tedavi süreci başladı artık 🤷🏻♀️
_umudumvar_01_ babyylve_ inşallah bakalım doktor da öyle diyor 🤷🏻♀️ rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻