Ass234 benim 3. Gebeliğim diğer ikisinde de vardı gebelik şekerim, o yüzden dahiliye direk endokrine yönlendirdi fakültede endokrin uzmanı bunu dedi bana, zaten mantıken de ilk saate baksam sınırsız yiyeceğim ben 😂 ikinci saat yükselecek bildiğim için dikkat ediyorum. Sabah 1 poğoça yedim 1.saat 110 ikinci saat 140