Mervehilal ben evde ölçüp yüksek olduğunu öğrenince şeker yüklemesi de yaptık 190 çıktı dahiliye doktoru ilk ilaç verdi ama dirençli olduğundan pek etki etmedi insüline başladık yavaş yavaş da dozu yükseltti 18 vuruluyorum şuan son haftadayım doğumum yaklaştı acaba doğumdan hemen sonra bırakıcakmıyız insülini bilgisi olan varmı