Mervehilal merhaba gebelik şekerinde açlık üst sınır 95 şekerli içecekten sonra 1. Saat üst sınır 140 2. Saat üst sınır 120 bunları geçiyorsa gebelik şekeri var demektir ki bende var şuan gebelik şekeriyle uğraşıyorum. Sabah, öğle, akşam her öğünde aç ve tok şekerimi ölçüyorum diyetisyenle süreci takip ediyorum eğer diyetle düzene oturmassa hala yüksek çıkıyorsa insüline başlanılacağını söylediler. Şuanda düzene oturttum hatta 10 günde 2 kilo verdim bile. Tabiki şuanda her şeyi yeme isteğimle özellikle tatlı şeyler yemenin yasak olması zorluyor çünkü gerçekten yiyesim geliyor. Bebişimin sağlığı için az dişimi sıkıyorum mecbur🥰💖