Canım ben yaptırdığımda Şekerim 206 çıktı çok yüksek bayağı yüksek hatta diyete başladım yaklaşık 1,5 aydır diyetteyim. hayatımdaki bütün beyazları çıkardım arada canım çok çekerse tatlı bir şeyler yiyorum açlık 95’in altında tokluk 140’ın altında olması lazım doktor bunu yazmıyor reçetesiz olduğu için eczaneden bir kan şekeri ölçüm cihazı bence al yemekten önce ölçüyorsun ilk yemek yedigin dakikayı kaydet bundan 2 saat sonra da tokluğunu ölçüyorsun sonra durumuna göre dahiliye gideceksin iç hastalıklar