Gugussss Merve8155 ay hayırlısı olsun çok sevindim inşallah bende güzel sonuçlar alırım sizin ne zamandı regl tarihiniz
Minervabunny Merve8155 ayyy hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah testinizi atmanız mümkün mü kendiminkiyle karşılaştıracağım da🥹
SuEr_Tu1512 Merve8155 Ayyy hayırlı olsun canımmm Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏 Kan ver, takviyelerine falan başla🌸
Minervabunny Merve8155 oyyy maşallah yaaa ay çok çok sevindim resmen el sallıyor bize o kadar belli benimki aşırı silik ya muhtemelen yok da zaten ama sizin besbelli var vallahi çok mutlu oldum sağlıkla gelsin bebiss🥰💞🌸 çok teşekkürler test için de💞
Merve8155 SuEr_Tu1512 tesekkur ederim 2 aydir multivitamin kullandim sonra folbiol e dondum persembe hastaneye gitcem insallah
Merve8155 Minervabunny sizde atin isterseniz ben tabi doktora gidene kadar endiseliyim.ama biraz da olsa icim rahatladi diger teste yalanci veeiyor dediler sevinemedim.bunu nasil korkarak yaptim😑
SuEr_Tu1512 Merve8155 Bende 1 aydır falan folbiol kullanıyorum. Benimde kadın doğumdan randevum 7 Mart’ta ☹️
fehuvenus Minervabunny benim 3 gün kala negatifti 1 gün kala 7 çıktı. Şu an sonuç negatif ama sanki yükselecek gibi bir değer
Minervabunny Merve8155 canım benim de hep sıfırdan küçük çıkıyordu kafam karışmıştı testlerden ondan gidip kan vereyim daha da kafam karıştı çok şükür ahahjahs
Minervabunny Merve8155 bu ay ovülasyonla takip etmedim kuzum bakalım yükselen de olmuş regl olan da nasip artık durumumu haberlerim ama💞