fehuvenus Minervabunny benim 3 gün kala negatifti 1 gün kala 7 çıktı. Şu an sonuç negatif ama sanki yükselecek gibi bir değer
Minervabunny fehuvenus yaaa😻 İnşallah bana da nasip olur gerçekten çok garip bir değer görünce şaşırdım bir ama çok teşekkür yanıtınız için 🥰💞
Merve8155 Gugussss isterseniz yapin test evde varsa ya da siz bilirsiniz beklemek geliyorsa icinizden🙂↕️
SuEr_Tu1512 Mervesp Ovulasyonu telefondan uygulamadan takip ettim. 1 gün öncesini ve ovulasyon gününü değerlendirdim. Ayın 10u ovulasyon günümdü 18inde test yaptım çıktı. 19unda kan verdim orda da çıktı.
fehuvenus Minervabunny yerleşme belirtisi olabilir. Ben pozitife dönmeden önce alt karın ağrısı yaşadım hatta erken adet olacağımı sanmıştım
fehuvenus Minervabunny tabi ki ederim bu bekleyişin ne demek olduğunu çok iyi biliyorum😔 Allahım sağlıklı bir gebelik güzel sonuçlar nasip etsin🙏🌸
Minervabunny fehuvenus yaa Allah razı olsun çok teşekkür ederimm siz istiyosanız size de inşallahh🥰💞🌸
Minervabunny fehuvenus yaa Allah razı olsun çok teşekkür ederimm siz istiyosanız size de inşallahh🥰💞🌸