Sans_seninle Nurellaaaaaaa1212 bende senin gibi 3 de yapıyorum 12 de folik asit kullanıyorum 12 den 3 kadar su almıyorum bakalım
Sans_seninle Nurellaaaaaaa1212 saattimi kendim yaptım vallaha inşallah olur 2 aydır korunmuyorum yeni evliyim bakalım
Nurellaaaaaaa1212 babyylve_ Sıvı almadan tekrarladım yarın catlayacak gibi bence de bayağı koyu çünkü
Nurellaaaaaaa1212 Kızlar saatte bile değişebilir mi ikinciyi yaptım yine sıvı almadan ve saat 8de yaptığımdan daha da koyu cıktı pik olabilir mi
Sans_seninle Nurellaaaaaaa1212 Allah Allah günde bir tane yapmamız yetmezmi bakalım yarın silikleşecek mi silik çıkarsa çatladı demek oluyor
Nurellaaaaaaa1212 Sevgiiss yeni yaptığıma baksana aşkım daha koyu bugünü değerlendirmeli miyim sence. Cok soru soruyorum ama kızma nolur 😍
Nurellaaaaaaa1212 Merveemctgcl @Sans_seninle @Cimcime30 @Sevgiiss Düzenledim yumurtlama sıralamamı. Testi de bekletiyorum ki net cıksın diye bence çatlayacak. Çok şaşkınım iki saat önce hiç böyle koyu cıkmadı demek ki saat bile farkediyor aaa
Nurellaaaaaaa1212 Sans_seninle bende öyle biliyorum ama şişkinlik ve kasık ağrım var bi tane daha yapiyim ya dedim yaptım baksana bayağı belli
Tutar13 Nurellaaaaaaa1212 aynen canım pik olmus saat bile farkediyor benimde oglen 2 de pikti aksam 9da silikleşmiş yumurtlama gunleri sabah aksam test yapmak lazım
Nurellaaaaaaa1212 Cimcime30 ay heyecanlandım kızz demek ki saatte bile fark ediyor tekrar test yapmasam catlayacakdı bak mesela
Nurellaaaaaaa1212 Tutar13 emin olamadığım günlerde sabah akşam yapıyordum aslında kimş daha silik ya da daha koyu cıkıyordu. Ama bu sefer bariz fark var ikisi arasında dediğin gibi Allahtan yaptım da kaçırmayacağım