Nurellaaaaaaa1212 Cimcime30 15. Gündeyim kuzum. Zaten regl sürekli gecikiyor o yüzden geç olabilir de yani koyu cıktıkca değerlendiriyim diyorum sürekli stres yaptım gibi bu au
tahamommy Nurellaaaaaaa1212 canım bende bu testle yaptım, 21 22 yüksek 23 pik gibi bence bazı testlerde t c den koyu olmayabiliyor aynı olsa da yeterli, yarın silik olursa çatlamış demektir
Cimcime30 Nurellaaaaaaa1212 ıkı gün önce pembe akıntı geldi dört saat boyunca aralıklı regl oldum sandım sonra kesıldı
Nurellaaaaaaa1212 Cimcime30 yerleşmemiydi acaba. Çatlamayı gördüysen cok büyük şansın var sonucta ay heyecanlandım bak simdi
Sans_seninle Nurellaaaaaaa1212 ilk defa yapıyorum hiç anlamadım benim de 4 günüm kaçırmaktan korkuyorummmm
Nurellaaaaaaa1212 Sans_seninle insallah tutar hemen canım. Sora sora öğreniyorum sağolsun kızlar da yardımcı oluyor burda yoksa bende anlamıyorum pek
Nurellaaaaaaa1212 babyylve_ normalde öğlen üçte yapıyorum da bugün 8 gibi yaptım evde değildim. Ama sıvı almamıstım bayagıdır canım
Sans_seninle Nurellaaaaaaa1212 bende senin gibi 3 de yapıyorum 12 de folik asit kullanıyorum 12 den 3 kadar su almıyorum bakalım
Nurellaaaaaaa1212 babyylve_ Sıvı almadan tekrarladım yarın catlayacak gibi bence de bayağı koyu çünkü