Nurellaaaaaaa1212 Cimcime30 olsun emin oldum işte aşkımsın cok yardımcı oldun valla hakkını ödeyemem. Bu aydan sonra hamilelikten konusalım insallah
Nurellaaaaaaa1212 Merveemctgcl burası çokomelli 😂 14 gün sonra silik mi değil mi gebelik testi postunda görüşürüz kdkslsldkd
Merveemctgcl Nurellaaaaaaa1212 hahahaah bu gün ben de çatlama gördüm birlikte takip edelim sonuçlarımızı 😂😂😂😂
Nurellaaaaaaa1212 Merveemctgcl aa son regl tarihin ne aşkım benim 9 şubat büyük ihtimal 30u gibi regl olmam lazım bugünden 14 gün sayarsak
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 daha olmamış canım yapmaya devam et benim bugün 17. Günüm pik gördüm seninde bu ay döngün uzayacqk demekki
Nurellaaaaaaa1212 sendekimsinnn oldu kuşum sonraki attığım resime bak. İlk paylaştığımda silikti 2 saat sonra kasığım ağrıyor diye yine yaptım pik oldu. Vücudumu tanıyorum işte
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 ha gördüm canım çok şükür ya valla😅canım şimdi ben 3 te yaptım pik olmuştu ya bu gece değerlemdirecem biraz saat geç oldu sıkıntı olurmu acaba ya
Hatice4136 Nurellaaaaaaa1212 değerlendir çiçeğim ama yine de takip etmen gerekiyor iyice koyulaşana kadar
Nurellaaaaaaa1212 Hatice4136 edicem bi kaç gün sonra bırakıcam aşkım daral geldi ben böyle kontrol altındalığı sevmem kdkrorlrl
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 evet canım deperlendirdim akiam yine değerlendirdim saat 12 yi geçmişti hatta bu akşam yine değerlendirecem
Nurellaaaaaaa1212 Sevgiiss 3 gibi bakıcam kuzum atarım buraya dün bayağı kasık ağrım vardı bugünde var bence de piktir çatlamamıştır