Asyaninannesi_ 36 dan beri 3 cm açıklık vardı 20 gün gezmiştim öyle normal nst için gittim ebe baktı 4 cm açıkla doktorum yatış vermemişti biraz yürüyüş yap hastane çevresinden uzaklaşmadan 2 saat sonrada nst için tekrar gel demişti ebe muayene edince tetikledi muhtemelen çıktım hastaneden yarım saat sonra sancı bastırdı omdan öncesinde hissetmiyordum baktıki sancım düzenli tekrar kontrol etti 6 cm olmuştu şaşırmıştı baya yarım saatde böyle ilerlemez yanlış mı baktım diye doktorumu aradı 20 dk sonra doktorum hastaneye geldi 7 cm olmuştu açılmam suyumu patlatmadı doktorum 5 gibi yatış verilmişti 9 da doğurmuştum