Narincicek benim heycandanda geri kapandı stres heycan 8 den 6 ya düştü bide insan ıkınmayı bilmelimis ben hic
Bilmiyordum tabi ögrettikleri kadarıyla da cok guzel ıkınıyorsun cok uyumlusun dediler ama karnini sisiyorsun bebekde kafayi koymadigi için maalesef yapamadm