Elacihangir aa sizinkinde güzelmiş içine yaparken eklenen ıspanaklı olandan söyliym bizimkilere yapsınlar😃 annemler yapıyor benimki de ev yapımı ama sade. Sade olanı ayrıca pişiriyorum, başka bir yerde havuç ve kabağı yağda azcık soteliyorum , sarımsak ve ceviz, karabiber, tuz ekliyorum sonra pişirdiğim erişteleri de süzüp içine atıp çeviriyorum bi iki kere. İsterseniz içine didiklenmiş tavuk parçaları falan da atabilirsiniz, onu da ayrıca yaparken toz kırmızı biberle çevirebilirsiniz. Yanında da sarımsaklı yoğurt😻 afiyet olsuunnnn..