Elacihangir neyine olay çıkartiyim Allah aşkına post herhangi bir eleştiri postu değil ki menü yazdık ama siz istediğinize döndünüz bence bundan sonra post açmayın. Bu postunuz dışında size yorum yapmışlığımda yok yazılanı da paylaşılanıda görüyorum merak etmeyin. Asıl siz egonuzda ve kininizde boğulun.