gokturkefe tabi görüşleri hep farklı ama güvendiğiniz kendiniZİ ve bebeğinizi teslim edeceğimiz doktorun söylemi karar farklı sonucta. Ben doktoruma tecrübelerime çok güveniyorum 34 yıllık kadın doğumcu. Hem coraspin kullanıyorum hem de 10. Haftadan beri oksapar iğne kullanıyorum. Allahıma emanet dualar ede ede geçiyor bi şekilde 🤗🤲bir an önce zaman geçsin miniklerimize kavuşalım 24+4m şuan daha uzun bir serüven var önümde😊