Kan sulandırıcı iğne ve coraspin ile destekleyebilir doktorun😉 zaten bebeğe kan akısının güzel olmasını istedikleri için yapalım diyorlar yatkınlık olanlara 😐birde senin bir homozigot çıkmış düşüpe yatkınlkk olarak değerlendiriliyor sen yinede bir kaç doktor görüşü al öyle devam et😊