Moz [silindi] merhaba şuan nasılsınız benim de 3 hetero 1 homo çıktı 2 kürtajım var coraspin alıyorum her gün şimdilik.İğneye ne zamab başladınız
[silindi] Moz merhaba şuan 24+4 haftalık olduk çok şükür 🙏🏻🎀 Hala iğne ve ecopirine devam ediyorum, ecopirine keseyi gördüğümüz gün başlamıştık iğneye kalp atışını gördükten sonra başladık