1ogrencianne Elifsaadet ben de 8. Haftaya yaklaşıyorum yeni öğrendim 1 ay önce normaldi değerim. İnşAllah düşer 🙏🏻🌸
1ogrencianne CemileSezer aynen ben de öyle yapıcam kan ilacından 5-6 saat önce iç dedi onu ayarlayacağım artık ben de kansızlık da var 😓
CemileSezer 1ogrencianne bende de var kansızlık bana da doktor arasını ayarla yoksa kan ilacının bi faydası olmaz dedi
Yalinn8 1ogrencianne %80 imizde var canim, endokronolojiye git zaten ilac yazicak, dogru ve duzenli kullan dengelenir
CemileSezer dygukndrll tarama testlerin de ve detaylı ultrason da bi sıkıntı çıkmadı canım o zamana kadar olan kan tahlili sonuçlarına bakıldı o dönemler de bi sıkıntı yoktu sonradan çıkmış yani
dygukndrll CemileSezer Anladım canım ben 8.haftada gebe oldugumu farkettim 9.hsftada testleri yaptık o zamanda yüksek cıktı belki önceki 8 haftada da yüksekti şimdi korkuyorum ikili test yaptırmaya ya bişey çıkarsa diye
Ozdemiryksl 1ogrencianne düşer canım düzenli kullan ben her sabah 7.30 da alıyorum. Erken içmeye çalış. Hamilelikte 2.5 in altında olmasını istiyor kadın doğumcular
1ogrencianne Ozdemiryksl aynen ben de öyle yapacam canım eşime kahvaltı hazırlıyorum zaten kalkıp 7’de içerim ben de
CemileSezer 1ogrencianne hamilelikte oluyormuş hormonların dengesi değişiyor malum. Geçer ama merak etme
1ogrencianne CemileSezer anladım canım doktorlar 11’e de düşük diyor da ben anlamadım kaç olacaksa değer benim de 9.7 ama tedaviye yeni başladım inşaAllah yükselir 😺🙏🏻
1ogrencianne dygukndrll ben de yeni öğrendim canım 8. haftaya yakınım korkma doktor bi şey olmaz önlem alınması lazım dedi sadece
dygukndrll 1ogrencianne inşallah burdaki yazıları okuyunca icim rahatlıyor çok teşekkür ederim umarım öyle olur