dygukndrll 1ogrencianne inşallah burdaki yazıları okuyunca icim rahatlıyor çok teşekkür ederim umarım öyle olur
1ogrencianne dygukndrll ben de öyle valla ben de ilk çok korktum ama çoğu kişide oluyormuş. Öyle bebeğe hemen zarar gelmiyor tedavi edilmezse zarar veriyormuş. İçimizi rahat tutalım Allah’ın izniyle bir şey olmaz 🙏🏻😊