1ogrencianne merhaba, benimde 4.7 gibi bişey çıkmıştı, bir yıla yakın ilaç kullanıyorum, hem kendimi çok iyi hissediyorum hemde sağlıklı gebelik geçiriyorum çok şükür. Hergün başım ağrırdı, uykudan uyanamazdım. Şimdi geçti hepsi. Ömür boyu kullanacaksın dedi. İlacın dozları var doktor size uygununu verecektir. İçmezseniz asıl zararlı olur bebeğinize , aksatmadan hemen gidin.