ayalltsc Cimcime30 normal zaten geneldede böyle silik olur yumurtlama olduğunda ikiside koyu olur adete yakın ikisi koyuysa da gebelik olma ihtimali yüksek olur böyle biliyorum
etkafa Cimcime30 Anladım canım sen erken gebelik testi yapacak mısn ileri tarihte yoksa gecikme bekleyecek misn
Melisafurkann Cimcime30 yarın tekrar yap bebeğim koyulaşma olacak mı benimki biraz daha koyuydu bide yumurtlamadan sonra 1 gün boyunca göğüs ucum ağrıdı sonrasında geçti inşallahhh seninde vardır bebeğin 😍
pandamini Melisafurkann canım bunları çatlamadan ne kadar süre sonra yaptın? Bir de çok sevindimm tebrik ederim 🤍 Allahım sağlıkla sıhhatle kolaylıklar güzellikler içerisinde miniğini kucağına almayı nasip etsin 💖💖
pandamini Cimcime30  Canım benim de 13-14 pik 15 çatlama çatlamanın üzerinden 7 gün geçti ovulasyon testim bugün bu şekilde
pandamini Cimcime30 son 6 ovulasyon testim kaldı 😆 ovulasyonlar bitene kadar yaparım koyulaşırsa da 28 inde gebelik testi artık 🌸 çatlamadan sonra 13 gün geçmiş oluyor varsa çıkar heralde erken gebelik testinde 🐣🐣