Cimcime30 ayalltsc aşkım ılk defa başıma böyle bısey geldi sekız aydır hıc böyle bısey gormedım ınankı ınsallah yerlesmedır yarın kan ver ya ogrenelım hep beraber 🥰
Leylabngll Esra_Elisa8 yumurtlamadan kaç gün sonrs yerleşme kanaması oldu ve kaç gün sürdü pembemsı renk mıydı kahverengi mıydı
Leylabngll Cimcime30 yok canm bende öyle bırsey olmadı bende süt beyazı akıntı yoğun bir şekilde oldu yumurtlamadan 4 5 gün sonra sendekı yerleşme de olabılır insaAllahda oyledır çok uzun surmedıgı ve ağrı olmadığı sürece yerleşme olabılır ❤️🤲
Cimcime30 Leylabngll ağrım yok gece başladı 4 e kadar aralıklı geldi korktumm Regl mı olacam acaba. Dedım pembe geldi kırmızıya dönmedı Bnmde ılkndefa basıma geldı
Cimcime30 ayalltsc kuzum kesıldı sabaha kadar ama 4 e kadar sürdü ağrım yok ama aşırı gaz vardı çok kötüydüm dedımkı heralde regl oluyorum bütün kötü şeyleri dusundum
Cimcime30 ayalltsc cnm ınan bılmıyorum ovulasyon yaptım sımdı bakacam bırazdan on günüm var dollenırken oluyormus sanırım
Cimcime30 Kızlar ovulasyon yaptım pembe akıntıdan sonra yumurtlama 16 şubattı yumurtlamadığım kesın 🥰 @Melisafurkann @Meridaily
Melisafurkann Cimcime30 yarın tekrar yap bebeğim koyulaşma olacak mı benimki biraz daha koyuydu bide yumurtlamadan sonra 1 gün boyunca göğüs ucum ağrıdı sonrasında geçti inşallahhh seninde vardır bebeğin 😍
pandamini Cimcime30  Canım benim de 13-14 pik 15 çatlama çatlamanın üzerinden 7 gün geçti ovulasyon testim bugün bu şekilde