Ozgecsk canım ikiz gebeliklerde gelişim tek gebeliklere göre daha yavaş olduğunu söyledi doktorum.benim hesaplarıma göre 7+4 günlükken doktora kalp atişlarını duymak için gitmiştim birisi dediğiniz gibi küçük ve ayrıydı.büyümüşler ve birbirlerine yaklaşmışlardı gördüğümde doktor ve birisi 6+4 diğeri 7+1 günlüktü.ben o güne kadar kalp atişlarini duyamadığım için çok stres yapmıştım.Allahtan doktorum çok iyi ve anlayişlı.sizden ricam stresten uzak olun hep iyi şeyler düşünün olumsuzlukları aklınıza hiç getirmeyin.Allah meleklerimizi sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin.inşallah en yakın zamanda sizde duyarsınız kalp atişlarını